
Vitnett Kundesenter
Åpningstider: Man-Fre: 10:00-16:00
Telefon: 72 42 44 44
(kun ved alvorlige feil på internett og TV)


Telefon: 72 42 44 44
Åpningstider: Man-Fre: 10:00-16:00
Vakttelefon: 72 42 44 44
Legg igjen beskjed på svarer frem til kl 21:00
(Kun ved alvorlige feil på internet og TV)
For kontakt med Telenor TV sitt kundesenter ring 915 09000
eller klikk på linken under:
Min Side opprettes enkelt på Telenor sine nettsider, klikk her for å logge inn
Her fyller du inn telefon nummer og epost adresse
Dersom du har digital tv-boks fra Telenor kan du selv stille inn teksting av tv-programmer.
Gå inn i menyen ved hjelp av fjernkontrollen.
Undertekst velges manuelt når du står på NRK. Trykk «Settings» knappen og sett «Hørselshemmet» til «På»
Ønsker du dette som en fast innstilling?
Dårlig TV-signal- eller bildekvalitet skyldes ofte brudd på TV-kabler i huset, forlengelser av kabler eller påmontert utstyr som splittere, skjøter og hubber.
Slik gjør du:
Dersom dette ikke hjelper, kontakt oss på tlf. 915 09 000 slik at vi kan hjelpe deg. I noen tilfeller kan det være behov for å forsterke signalet i boligen. Kundeservice vil hjelpe deg dersom det er behov for en husforsterker.
Sliter du med å få bilde eller TV-bildet viser bare «snø», kan du prøve følgende:
Om du opplever svart skjerm på alle dekoderens kanaler og det ikke hjelper å resette signalet, kan du prøve følgende:
Hvis du har forsøkt alle punktene over og fortsatt opplever feil kan du sjekke om vi har registrert feil i nettet der du bor - sjekk driftsmeldinger.