Hvordan retter jeg problemer med lyd og bilde?

Lesetid: < 1 min

Dårlig TV-signal- eller bildekvalitet skyldes ofte brudd på TV-kabler i huset, forlengelser av kabler eller påmontert utstyr som splittere, skjøter og hubber.

 

Slik gjør du:

  1. Koble dekoder eller IDTV til veggkontakten din.
  2. Sjekk om kabler har synlige skader.
  3. Sjekk også at galvanisk skille er plassert nærmest vegguttaket og ikke ved TV/dekoder-inngangen.
  4. Fjern egenmontert utstyr som splittere, skjøter og hubber.
  5. Sjekk om det er feil i nettet der du bor i driftsmeldingene.

Dersom dette ikke hjelper, kontakt oss på tlf. 915 09 000 slik at vi kan hjelpe deg. I noen tilfeller kan det være behov for å forsterke signalet i boligen. Kundeservice vil hjelpe deg dersom det er behov for en husforsterker.

Var denne artikkelen til hjelp?
Nei 0
Treff: 9